Koncepce aneb jak to celé funguje

KDO JSME?

JSME TÝM SLOŽENÝ Z UČITELŮ, SPORTOVCŮ, OSOBNOSTÍ A TRENÉRŮ, KTEŘÍ SE ROZHODLI BOJOVAT PROTI NEDOSTATEČNÉ SPORTOVNÍ VÝCHOVĚ DĚTÍ A MLÁDEŽE.
SNAŽÍME SE ZAVÁDĚT DO MATEŘSKÝCH ŠKOLEK A DALŠÍCH INSTITUCÍ ROZŠÍŘENOU SPORTOVNÍ VÝUKU A TO FORMOU HER A ZÁBAVNÝCH CVIČENÍ. DĚTI SI UŽIJÍ ZÁBAVU A JEŠTĚ SE ROZVÍJÍ. TOUTO FORMOU VÝUKY SE NAVÍC MOHOU PŘIPRAVIT NA POZDĚJŠÍ LIBOVOLNOU SPORTOVNÍ AKTIVITU AŤ V KROUŽCÍCH NEBO SPORTOVNÍCH ODDÍLECH. VŠE VE ŠKOLCE NEBO ŠKOLE POD NAŠÍM A TŘÍDNÍM VEDENÍM.
DO ŠKOLEK, KTERÉ SE ZAPOJÍ DO NAŠEHO PROGRAMU, DOCHÁZÍ PRAVIDELNĚ NAŠI TRENÉŘI. TI BĚHEM TÝDNE V PŘEDEM DOMLUVENÝCH TERMÍNECH A HODINÁCH ORGANIZUJÍ PRO DĚTI SPORTOVNÍ AKTIVITY SPOLEČNĚ S UČITELI.

PROGRAM PRO ORGANIZACE, ŠKOLKY A ŠKOLY, KTERÉ SE CHTĚJÍ ZAPOJIT!

Naše pomoc při výchově, sportovní přípravě a tréninku

  • do hodiny pro jednu třídu vstupují vždy naši dva trenéři
  • posilují vyučujícího učitele, nejen v hodinách tělesné výchovy
  • pomáhají nebo vedou hodinu
  • v případě kurzu se stávají pomocnou sílou během výukových turnusů (lyžařský výcvik, cyklistický výcvik, vodácký výcvik atd.)
  • náš trenér dle domluvy může dále pomoci při individuální přípravě, tréninku a hodiny nadané mládeže

Možné přednášky s osobnostmi a to nejen ze sportovní scény

  • přednášky s osobnostmi na téma životní filosofie
  • přednášky s osobnostmi na témata suplementy/doping/drogy
  • přednášky s osobnostmi na téma vztah ke sportu a životu
  • pomoc při realizaci besedy s volnou tématikou
  • podpisové a jiné akce s osobností

Poradenství v oblasti dalšího sportovního vývoje dětí

  • díky pravidelným návštěvám našich hodin, dokážeme poradit a doporučit ideální budoucí sportovní zaměření vašich dětí
  • spolupracujeme s mnoha sportovními kluby po celé České republice, které dají na naše doporučení
  • díky spolupráci s diagnostickými zařízeními, fyzioterapeuty a lékaři můžeme pomoci s celou řadou problémů, které mohou malé děti trápit

Známé názory odborníků na výchovu


Zásady úspěšné výchovy jsou na základech pedagogických zkušeností. Základem je optimistický přístup, dobrý výchovný vzor, vystupování, pracovitost, disciplína, tak aby se dítě mohlo s těmito vlastnostmi identifikovat (Prof. Rudolf Kohoutek, 2009).

Výchova dítěte probíhá v každé chvíli, nejen když s ním mluvíme, nebo když poučujeme, cvičíme, sportujeme nebo poroučíme. Při výchově jsou důležité všechny okamžiky, oblékání, komunikace, komunikace s jinými lidmi, způsoby smíchu, sledování televize i prožívání sportovní události (Makarenko, 1953).